Rebranding

Svoju uspješnu poslovnu karijeru gradimo od 1994.godine, te je došlo vrijeme za promjene. Nakon više od 25 godina, donijeli smo odluku da osvježimo nas logotip te ga moderniziramo i samim time pratimo današnje trendove.

U korak s današnjom digitalnom tehnologijom kreirali smo novi logotip.

Na taj korak smo se odlučili kako bi kao i svaka ozbiljna firma koja misli na sve segmente poslovanja bili u skladu s vremenom.

Takvom modernizacijom želimo se približiti mlađoj klijenteli koja je odrasla u digitalnom dobu.

Komunikacija novog logotipa je sljedeća:

  • Tradicija
  • Moderno
  • Jednostavno
  • Inovativno

Ovim potezom smo dokazali da konstantno pratimo trendove, osluškujemo klijente te se prilagođavamo tržištu, jer takvo poslovanje do sada nas i dalje svrstava u vodeće agencije za posredovanje u prometu nekretnina na tržištu.

Sljedeći Članak

Dario Ivanović

Usporedi Nekretnine

Usporedi